Call Center Pro

CC Pro - What is this!?

Call Center Pro-oplossing is een set add-on diensten waarmee u extra PBX-functies en rijke inzichten krijgt om de workflow te verbeteren en de klanttevredenheid te verhogen.

CC Pro wordt gebruikt voor uitgebreide statistieken en wachtrijfunctionaliteiten. Het is perfect voor bedrijven die een robuustere oplossing wensen voor het beheer van oproepen en statistieken – wat resulteert in een efficiëntere werkdag en slimmere personeelsbezetting.

Why CC Pro?

Een van de grootste problemen waar managers mee te maken krijgen is de agent planning. Ze hebben geavanceerde inzichten nodig om een efficiënte personeelsbezetting te garanderen. Een gebrek aan inzichten maakt het moeilijk om het aantal agenten en hun werktijden te optimaliseren voor het telefoonverkeer van klanten.

Customers expect their issues to be resolved as quickly as possible. Without additional PBX functionality, agent workflow is inefficient, negatively impacting customer satisfaction.

The solution? Call Center Pro.

Features

Delayed groups

Add receptionists in waves. When the primary group does not answer, switch to the next after a certain time, etc.

Callback

Instead of forcing customers to wait in the queue, the service will call the customer when it is their turn.

Statistics

Keep statistics on the entire team. This is a visual representation of who did what.

Co-listening

Listen in on colleagues' conversations in real time - a much-needed feature for education purposes.

Open URL

One-click search for caller information in existing CRM or ERP systems. All this during the call.

Auto Logout

When a receptionist does not answer or is in inactive mode for a long time, the system will automatically log the person out of the group.

Wrap Up

Give receptionists the time they deserve after a call to get their records in order.

Pause system

One can create a custom profile with a pause function. This temporarily pauses the membership of a queue so that they do not receive calls and have time for other work.

Dashboard

Dashboard with live data. Monitor service levels, average wait time and dropped calls from a live dashboard - both from a group perspective and an individual perspective.

Want to know more about AllesCloud UCaaS?

Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij vertellen u graag wat AllesCloud UCaaS kan betekenen voor uw organisatie.