Call Center Pro

CC Pro - Wat is dat !?

Call Center Pro-oplossing is een set add-on diensten waarmee u extra PBX-functies en rijke inzichten krijgt om de workflow te verbeteren en de klanttevredenheid te verhogen.

CC Pro wordt gebruikt voor uitgebreide statistieken en wachtrijfunctionaliteiten. Het is perfect voor bedrijven die een robuustere oplossing wensen voor het beheer van oproepen en statistieken – wat resulteert in een efficiëntere werkdag en slimmere personeelsbezetting.

Waarom CC Pro?

Een van de grootste problemen waar managers mee te maken krijgen is de agent planning. Ze hebben geavanceerde inzichten nodig om een efficiënte personeelsbezetting te garanderen. Een gebrek aan inzichten maakt het moeilijk om het aantal agenten en hun werktijden te optimaliseren voor het telefoonverkeer van klanten.

Klanten verwachten dat hun problemen zo snel mogelijk worden opgelost. Zonder extra PBX-functionaliteiten is de workflow van de agenten inefficiënt, wat een negatieve invloed heeft op de klanttevredenheid.

De oplossing? Call Center Pro.

Features

Vertraagde groepen

Voeg receptionisten toe in golven. Wanneer de primaire groep niet antwoordt, schakel dan na bepaalde tijd door naar de volgende, etc.

Terugbellen

In plaats van klanten te dwingen in de wachtrij te wachten, zal de dienst de klant bellen wanneer het hun beurt is.

Statistieken

Houd statistieken bij over het hele team. Dit betreft een visuele weergave van wie er wat gedaan heeft.

Meeluisteren

In realtime meeluisteren met gesprekken van collega's - een veelgevraagde functie voor educatieve doeleinden.

Open URL

Met één muisklik zoeken naar informatie over de beller in bestaande CRM- of ERP-systemen. Dit alles tijdens het gesprek.

Auto Logout

Wanneer een receptionist niet antwoordt of gedurende lange tijd in inactieve modus is, zal het systeem de persoon automatisch uit de groep uitloggen.

Wrap Up

Geef receptionisten de tijd die ze verdienen na een gesprek om hun administratie op orde te krijgen.

Pauze systeem

Men kan een aangepast profiel aanmaken met een pauzefunctie. Hiermee wordt het lidmaatschap van een wachtrij tijdelijk gepauzeerd zodat ze geen oproepen ontvangen en tijd hebben voor ander werk.

Dashboard

Dashboard met live gegevens. Monitor service levels, gemiddelde wachttijd en afgebroken gesprekken vanuit een live dashboard - zowel vanuit groep perspectief als vanuit individueel perspectief.

Meer weten over AllesCloud UCaaS?

Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij vertellen u graag wat AllesCloud UCaaS kan betekenen voor uw organisatie.