Call Center Pro
CC Pro - Wat is dat !?

Waarom CC Pro?

Een van de grootste problemen waar call center managers mee te maken krijgen is de agent planning. Ze hebben geavanceerde inzichten nodig om een efficiënte personeelsbezetting te garanderen. Een gebrek aan inzichten maakt het moeilijk om het aantal agenten en hun werktijden te optimaliseren voor het telefoonverkeer van klanten.
Klanten verwachten dat hun problemen zo snel mogelijk worden opgelost. Zonder extra PBX-functionaliteiten is de workflow van de agenten inefficiënt, wat een negatieve invloed heeft op de klanttevredenheid.
De oplossing? Call Center Pro.
Features

Voeg receptionisten toe in golven. Wanneer de primaire groep niet antwoordt, schakel dan na bepaalde tijd door naar de volgende, etc.

In plaats van klanten te dwingen in de wachtrij te wachten, zal de dienst de klant bellen wanneer het hun beurt is.

Houd statistieken bij over het hele team. Dit betreft een visuele weergave van wie er wat gedaan heeft.

In realtime meeluisteren met gesprekken van collega's - een veelgevraagde functie voor educatieve doeleinden.

Met één muisklik zoeken naar informatie over de beller in bestaande CRM- of ERP-systemen. Dit alles tijdens het gesprek.

Wanneer een receptionist niet antwoordt of gedurende lange tijd in inactieve modus is, zal het systeem de persoon automatisch uit de groep uitloggen.

Geef receptionisten de tijd die ze verdienen na een gesprek om hun administratie op orde te krijgen.

Men kan een aangepast profiel aanmaken met een pauzefunctie. Hiermee wordt het lidmaatschap van een wachtrij tijdelijk gepauzeerd zodat ze geen oproepen ontvangen en tijd hebben voor ander werk.

Dashboard met live gegevens. Monitor service levels, gemiddelde wachttijd en afgebroken gesprekken vanuit een live dashboard - zowel vanuit groep perspectief als vanuit individueel perspectief.